Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

4 órás munkahét - hááááááááááát

2007.10.18. 10:19 | dkny | 2 komment

Nagy hévvel kaptam információkat a huszonéves amerikai milliomos Timothy (TIM) Ferris 4 órás munkahét című könyvének a megjelenéséről és nem tehettem meg, hogy nem rendelem meg. Bár máskor is voltam már ilyen felcsigázott állapotban, és amikor nkikezdetm az olvasásnak, akkor jött a ja, jó, hogy megvettem a könyvet: Még 1 porfogó! (A 100,-Forintos üzletben ez 200,-Ft, egy "tuti" könyv, meg mikor mennyi!)

Hát elkezdtem olvasni Tim könyvét...

Az eleje izgalmas volt, mert felvázolt több lehetőséget, hogy mire is fog példákat és segítséget adni! Aztán a közepére több ismerős dolgoggal is találkoztam - ez lehet, hogy csak azért van, mert marketinggel foglalkozom, így lapoztam 10-20-30 oldalt, aztán jött megint pár hasznos dolog, aztán lapozások!

Így 4-5 óra alatt kivégeztem a könyvet. 

Ami új benne az az, hogy a gyakorlati részekhez egy csomó (TÉNYLEG!!!) linket ad meg, csak kár, hogy szinte mind az amerikai piac szereplőinek ad segítséget.

De hát mit akar a kis magyar kkv piac! Nem?

Azért tapasztalatszerzésnek jó belenézni ezekbe az oldalakba, amelyek olyan profi kusza oldalak, hogy el sem lehet igazodni rajtuk. De ez most az amerikai trend! Ha valaki nézett már amerikai weboldalakat, az azt gondolhatná, hogy biztos valami amatőr csinálta azokat az oldalakat! Pedig nem, azok több ezer dollárból készültek!

Tim blogja itt érhető el, ha valakit érdekel ez a téma:

www.fourhourworkweek.com/blog

Tim oldala, hasznos tanácsokkal és iratmintákkal (egy profi angolos segítségével a világ egyik legjobb licensz szerződését is lemásolhatjuk, és marketing akcióterv mintákat is letölthetünk, ja de nem árt regisztrálni. Úgy látszik ebbe, azért mi sem vagyunk lemaradva):

www.fourhourworkweek.com

Egy pár interjú az NGM új marketingesével:

www.4hourworkweek.com/ferriss-multimedia.htm

És, itt rendelhető meg a könyv:

www.libri.hu/hu/book/penz_gazdasag_uzlet/karrierepites/4_oras_munkahet

Egy tipp a könyv megrendeléséhez: Ha a neten rendeljük meg és a bolti átvételt kérjük, és van törzsvásárlói kártyánk, akkor 2x5% kedvezményt kapunk! Ha már van kedvezmény, akkor ki kell használni!

És, ha alapban 20% kedvezményt szeretnének:

www.alexandra.hu

Hát ennyi! A könyv lehetett volna jobb is, de a köré felépített marketing rendszer nagyon jó és használható, persze, ha az ember tud angolul!

Sikeres marketinget mindenkinek!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr7199960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2007.10.22. 10:44:35

Szia Gábor!


Megnéztem, próbálkoztam végigolvasni, de valahogy nem ment, és a főoldala is rettentő káoszos. Az lehet, hogy a fiatalember heti 4 órát dolgozik, de akkor napi 8-at blogol és írogat. Vagy fizet valakinek, hogy írjon helyette.
Egyébként meg nekem nem nagyon jön le az oldalról első blikkre, hogy mit is akar eladni nekem. És ez a problémám az általad említett kusza amerikai oldalakkal is. Szerintem egy kusza oldal dühöt vált ki, és ki fogok onnan ugrani, de semmiképpen sem megyek végig az általuk papíron levezetett navigálási útvonalon.
Mindenesetre neked gratula, hogy végig tudtad olvasni!:))
Szia,

Ujvári Mara

Szöllősi Gábor 2007.10.22. 11:23:49

Nekem az is eszembe jutott, hogy bizonyos amerikai oldalaknak a promóciós anyag ez a könyv. Elég nagy hirverést kapott az államokban! És ha megnézzük, akkor minden fejezet végén van egy csomó link (vagy reklám?). Ha csak 1000 dollárt kértek minden oldal tulajdonosától, akkor tényleg hihető, hogy 4 óra munka elég egy héten - mármint van mit a tejbe aprítani!

Köszönöm, másodjára is nekiugrottam és azokat a részeket is elolvastam, amelyeket elsőre csak átlapoztam!
süti beállítások módosítása