Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

Anyád helyét is elfoglalnád, ha...?

2007.12.14. 10:42 | dkny | 5 komment

"Anyád helyét is elfoglalnád, ha mozgássérült lenne?" - hangzik a Mozgássérültek Budapesti Egyesületének kampányszövege.

Sokan nem hittek a szemüknek, amikor meglátták ezt a szöveget, valamint a tolókocsis néni képét és azt gondolták, hogy ez biztosan csak a Magyar Kétfarkú Kutya Párt (www.mkkp.hu) újabb akciója lehet.

Pedig nem, ez egy több milliós marketing akció része, amelynek az célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy a mozgássérült parkolókat csak azok használják, akiknek tényleg szükségük van rá.

A szövegezés magyarázata: A CÉLCSOPORT NYELVÉN KELL MEGSZÓLÍTANI AZ EMBEREKET!

Én személy szerint sok esetben nem olyan autókat látok ezekben a parkolókban, akik ezt az anyázós stílust képviselnék, hanem akiknek az autójuk márkájából, és árából magas IQ-ra lehetne következtetni! Hamarosan kiderül, hogy hatékony-e ez a felhívás!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

http://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr9263635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Horváth Attila · http://www.belyegzoexpressz.hu/blog 2007.12.14. 15:57:04

Nehéz egyetérteni ezzel a szövegezéssel. Jobbnak találom azt, ami - ha jól emlékszem - a Cora áruház parkolójában volt: "Ha el akarja foglalni a helyem, foglalja el egészen!" - és ott volt egy mozgássérült piktogram. Ez is határon táncol, de az anyázásos megoldás egy kicsit sok. Azzal egyébként egyetértek, hogy a mozgáskorlátozottakhelyét elfoglalni sokkal nagyobb udvariatlanság, mint azt a legtöbben gondolják. Nincs mozgássérült rokonom, de két éve, egy motorbaleset kapcsán sikerült tapasztalnom, mennyire nem mindegy, hogy az ember mankóval pár méterrel többet vagy kevesebbet kénytelen gyalogolni. És amikor egy járdaszegélyhez érkeztem, és külön tornamutatvány volt fellépnem rajta (később azért belejöttem), azt is megértettem, hogy egy kerekesszékkel micsoda iszonyat nehéz lehet közlekedni. Három hónap alatt újból megtanultam járni, de sosem felejtem el, milyen nehéz. Korábban sem álltam mozgássérült parkolóba, de azóta még úgysem tenném, akkor sem, ha egy fél kerülettel távolabbról kellene gyalogolnom - köszönhetően a kiváló parkolási lehetőségeknek.

Mária 2007.12.17. 11:48:11

Hogyan lehet egy autó márkájából és árából a tulaj IQ-jára következtetni?

A vagyoni helyzetére még csak-csak, bár erre is tudnék ellenpéldákat sorolni, meg azt, hogy egy bizonyos színvonal fölött az emberek nem teszik közszemlére a vagyontárgyaikat...

Nade az intelligencia-hnyadosra következtetni?

Szöllősi Gábor 2007.12.17. 11:53:45

Aki elfoglalja a mozgássérültek helyét, az már jelent valamit... Mert gondolom senkinek sem fájdulna meg a lába attól, ha 20-30 méterrel többet kell a bejáratig sétálni!

Erdélyi Norbert · http://wwww.webdesignesmarketing.hu 2007.12.17. 16:37:20

A bajor motorgyár legújabb hármas, ötös vagy hetes típusú jellemzően fekete járműveiben ülők az én személyes tapasztalatom szerint 10 ből 9-szer index nélkül elédvágnak, és általában egyáltalán nem irányjelzőznek és két helyre állnak be a parkolókban.. De ez csak saját tapasztalat és nem mondd el semmit az IQ-jukról, ezt komolyan mondom, csak az ember könnyen általánosít.

Japánról volt egy műsor a Hirtv Garázs c. műsorában, az ottani metrón külön színű ülések várják a terhes anyákat, a vakokat, vagy épp a mozgássérülteket, és a többi ember nem ül a székükre, akkor sem ha tömeg van és azok a székek üresek. Gondolom itthon így megy, hogy "né má hely: üjjek mán le.."

PikPok · http://marketingizek.blog.hu 2007.12.21. 19:12:17

Norbinak igaza van. Nálunk itt a székesfővárosban a városi terepjárósok a mozgássérültek... Én elvből sosem festeném az ördögöt a falra, de ahogy ezek be szoktak vágni az ember elé, az már borítékolja, hogy előbb-utóbb a jel igaz lesz rájuk... Nekik jól menne az "Anyád..." kampányszöveg. Kár hogy a célcsoport nem venné magára a dolgot.

Mara (PikPok)