Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

Studio-B Marketing Kft.: KKV e-mail marketing tippek

2011.10.22. 22:01 | dkny | Szólj hozzá!

Sok helyen sokfélét hallani arról, hogy milyen is legyen egy-egy reklám, vagyis a direkt mail. Amellyel talán mindenki egyetért az az, hogy fel kell keltenünk az emberek figyelmét.

Figyelem felkeltés három egyszerű eszköze:

- megdöbbentő címsor vagy tárgymező
- fokozzuk az izgalmakat egy plusz levéllel
- olyan jó dolog, hogy e-mailben el sem lehet mondani

Szöllősi Gábor cikke itt folytatódik >>> www.marketinglife.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr683322856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása