A Mc Donald' s konszern nemrég csodöt mondott Japánban az egyik reklám kampányával.
Ennek oka a konszern kabala-figurája volt, a Ronnie-McDonald bohóc, aki fehérre sminkelt arccal lép fel. Japánban azonban a fehérre sminkelt arc a halál szimbóluma.
Háát igen, előfordul az, hogy ami működik az egyik országban, az nem működik máshol! Sok külföldi akció itthon sem működik!
Szöllősi Gábor
A Mc Donald' s marketing bakija!
2007.07.31. 20:23 | dkny | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr66129474
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.