Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

10-15,-Ft, amely a Direkt Mail halálát jelenti!

2007.08.06. 11:13 | dkny | Szólj hozzá!

Egy fővárosi szállodának próbáltuk meg átalakítani a DM kampányát, de K. Attila igazgató úr nem engedte (elnézést a személyeskedésért)!

Hogy miért?

Mert 10-15,-Forinttal kellett volna többet kifizetnie egy levélért!

Mindenki tudja, hogy a Magyar Posta kedvezményt ad akkor, ha a borítékon szerepel a DM felirat! Ez a legtöbb esetben nem kedvezményt jelent, hanem a kampányunk halálát, főleg ha (úgy mint az említett szálloda) cégvezetőknek és üzletembereknek küld ki levelet!

Hogy miért?

Mert ezek az emberek tudják, hogy mi a DM! Vagyis ha nem is pontosan, de azt biztosan. hogy eladni akarnak nekik valamit, így meg sem nézik és megy a kukába! A DM-nek nem egy tucat levélnek kell tűnnie, hanem egy személyes, egyedi levélnek! És ne akarjunk, fillérket megspórolni, ha azzal egy fillérrel sem lesz több a bevételünk!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr71133394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.