Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

Marketing sikertelenség oka lehet...

2007.08.15. 22:05 | dkny | 2 komment

Ugye Ön most is hirdet úgy, hogy nem méri (vagy nem tudja mérni) az adott forma hatékonyságát?

Ez a legtöbb esetben nem a cégvezetők, vagy a marketingesek hibája, hanem az adott médium nem tud kézzelfogható információkat adni a megjelenésekkel kapcsolatban.

A másik fontos dolog meg az, sajnos sok esetben csak azért hirdetünk az adott helyen, mert a hirdetésszervező meggyőzött minket és igazából stratégiailag nem is gondoltuk át a dolgot. Ugye?

Fontos azt is belátnunk, hogy vevőket nem csak reklámmal szerezhetünk, és más egyéb marketing akcióval, vagy komplett programmal is lehet sikeres egy kampány. És fontos tisztázni azt is, hogy a marketing nem egyenlő a reklámmal!

Tegyük egyedivé és mérhetővé minden megjelenésünket (pl.: akciókkal, kedvezményekkel, kuponokkal és egyéb vásárlásösztönző akciókkal) és akkor abból nem lehet nagy probléma. Ha pedig az adott médium nem partner ebben, akkor keressünk más olyan megjelenési formát, amelyet mérni is tudunk!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr63140987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erdélyi Norbert · http://www.webdesignesmarketing.hu 2007.08.17. 18:21:14

Kedves Gábor!

Nehéz ám más partnert keresni, lapozz fel egy szuperinfót bármilyen x ingyenes újságot, az öszzes hirdetés olyan, mintha a "Hogyan soha soha de soha ne hirdess" című - eddig nem létező - marketing tanulmányból lenne.

Nem csoda, mert nem egy ilyen méduimban láttam, hogy nemcsak megjelentetik, hanem a "szakértő kollegák" meg is tervezik a hirdetést, aztán mindegyik így néz ki: Halvány kép a háttérben a cég telephelyéről, azon többféle betűtipussal szöveg, minnél több szolgáltatás bezsúfolása, alatta meg vagy öt telefonszám.

A vicc az, hogy ez tkp. jól is van így, mert ha az a fehér holló kkv vezető utánajár, hogy hogyan is kéne hirdetést írni, akkor nagyon könnyű dolga lesz lepipálni a többi hirdetést.

Nem?

Szöllősi Gábor · http://www.marketingexpressz.shp.hu 2007.08.17. 18:37:11

Ez pontosan így van! Ha a cégvezető ügyes, akkor nagyon hamar a konkurencia előtt tud járni!

És sajnos (vagy nem) ennek a trendnek a nagy vesztesei a médiumok lesznek! Nyugaton már ez van! Ha nem adnak egy idő után konkrét és mérhető dolgokat, akkor senki sem fog náluk hirdetni! Mert talán minden marketinges azt kihangsúlyozza, hogy csak úgy ne adjon kis senki sem pénzt és mérjük a marketing befektetésünk hatékonyságát! Legalább ebben egyetértenek a tanácsadók!