Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

Egy fontos marketing szabály

2007.09.02. 22:00 | dkny | Szólj hozzá!

Nem akkor kell hirdetni, amikor éppen bejön egy üzletkötő és meggyőz minket, hanem akkor amikor a Marketingstratégiánk megkívánja.

Mert ugye mi történik a legtöbb kkv esetében?

Jön egy hirdetésszervező, és ajánl nekünk valami tutit. És sok esetben így hirdetnek a cégvezetők és nem egy átgondolt stratégia alapján költik el a marketing forintjaikat. Nagy probléma ha, nem mi tudjuk (vagy a marketinges kolléga), hogy mikor és mire szeretnénk költeni, hanem egy idegen.

Egy idegen dönti el, hogy merre menjen a marketingünk?

Ennek az az oka, hogy a legtöbb kkv nem rendelkezik még valami alap Marketing tervvel vagy stratégiával csak, csak élnek egyik napról a másikra. És ez nagyban meglátszódik, vagy meg fog látszódni a forgalmukon.

Szánjunk egy délelőttöt ennek a kidolgozására, és marketingezzünk a stratégiánknak megfelelően!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr13155860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.