Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

Vírusmarketing, vagy sem?

2007.09.21. 18:19 | dkny | 1 komment

A napokban kaptam egy e-mailt, amely a Danone termékek bojkottjára buzdítja a fogyasztókat. Ezzel nem is lenne probléma, hiszen láttunk már ilyet, viszont ma egy marketinges kollégával beszélgetve megtudtam, hogy a Danone fejleszteni akar és "modernizálni" készül néhány terméket. Na ezek után döntsük el, hogy vírusmarketing-e, az alábbi hír, vagy sem:

Leállt hazánkban a Pilóta-keksz gyártás. Ezek az  utolsó Albert és Pilóta-kekszek, továbbá vaníliás karikák, amelyek a győri üzem gyártósorain készülnek. Szombaton a délutános mű szak távozásával
Győrben megsz űnik a patinás, kontinens szerte jól ismert termékek előállítása. Közel száz dolgozó kénytelen új munkát keresni.

Csak az a 40 ember marad, aki a Negro-gyártósoron dolgozik majd, de azt nem tudni, meddig. A csoportos leépítés miatt kitelepült a helyszínre a munkaügyi központ, amely a többségében 50 év körüli dolgozóknak próbál most segíteni az állásszerzésben.

A Danone nevű multi a közeljövőben be akarja zárni a Győri Keksz gyárat, így egy sor jól menő magyar terméktől szabadítaná meg a piacot. Ez persze nem az els őeset: a francia gyártó azért vette meg a Győrit, hogy mielőbb kivonja a forgalomból, hogy tönkretegye, mert a miénk.

Ezt 2001-ben a daNOne elnevezés ű civil bojkott akadályozta meg, egyszerűen azzal, hogy nem vettünk danone terméket valamivel több, mint két hónapig. Nem állt mögötte semmilyen párt, semmilyen nagybefolyású szervezet, ezt mi csináltuk, közönséges emberek, akiknek volt egy csöpp eszük.

Akkor sikerrel jártunk. Nem szervezett minket senki, mi szerveztük egymást.

Tisztelettel megkérek mindenkit, hogy NE VEGYEN DANONE TERMÉKET!

Ha valaki azt hinné, ez őt nem érinti, az egyszercsak végignézheti, hogyan teszik majd tönkre a Sopronit, a Szofit, a Bocicsokit, a Tokaji aszút, és még sorolhatnám. Mert ha a multik rájönnek, hogy itt mindent szabad, felvásárolják a teljes hazai piacot, és tönkretesznek mindent.

A Danone joghurtokból, ásványvízb ől meg tejtermékekb ől él, amit mi veszünk meg, semmi másból. Ha nem tudja őket eladni, belepusztul.

Barátaim! Sokan vagyunk, csak tőlünk függ, hogy engedjük-e, hogy ezt tegyék.

Müller Gyula
Sláger Rádió Zrt.
1011 Budapest, F ő u. 14-18.
Tel.: 06-1-888-3030
Fax.: 06-1-888-309

Hát, eddig tartott az e-mail!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr33172545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bővíz László · http://index.hu/tech/hoax/2007/09/17/ujra_itt_a_danone_bojkott_felhivas#c814835 2007.09.24. 12:37:37

Ez egy elég régi hoax.

Azóta a Danone már rég eladta a győri gyárat is.
Mindazonáltal érdemes összehasonlítani, hogy miből készíti a danone a joghurtjait és miből mások. A Danoneé áll a legtöbb összetevőből, csupa felesleges adalékkal és anyaggal.