Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

Cause-Related Marketing - egy jó megoldás mindenkinek

2007.11.03. 11:17 | dkny | 4 komment

Nincs olyan nap, hogy ne szerepelnének a nonprofit szervezek a médiában és itt nem a pályázati pénzek lenyúlására gondolok!

Az 1% intézményének köszönhetően egyre több hasznos civil program valósul meg, de ez véleményem szerint még mindig nagyon kevés.

Itthon is egyre több olyan programmal találkozom, amelyben a kkv-k és a nonprofit szervezetek összefognak egy cél érdekében. Ha a vállalkozások sikerességét (profit törekvését) nézzük, akkor nem mindig a jó cél vezérli az embereket a civilekkel való együttműködésben, hanem a pozitív megítélés és a jó PR kiépítése (mert ugye a PR nem csak a közönségkapcsolatról szól)!

Persze ezt a civilek is tudják, de ha az adott cég tud segíteni, mondjuk anyagilag és a tevékenysége nem nem üti a szervezet tevékenységét, akkor ez nem is akkora gond!

Sajnos sok civil program terve nem jut el a kkv-k vezetőihez, pedig egy együttműködés nagy segítség lehet a vállalkozásoknak. Vegyük alapul csak azt, hogy ha egy közhasznú szervezetet támogatunk, akkor az adóalapunk szépen csökkenhet és még segítettünk is. Persze sokan ezt is üzletszerűen alkalmazzák.

Azt javaslom, ha valakinek módja van rá, akkor évente többször működjön együtt bizonyos szervezetekkel, amely általában nem jelent többlet munkát! Például megtörténik az adományozás, elkészül egy sajtóhír/fotó és év végén megkapjuk az adóalapcsökkentő igazolást!

A novemberi Marketing EXPRESSZ-ben egy tanulmány lesz olvasható a ügymarketinről (cause-related marketing) gyakorlati példákkal!

Segítsük együtt a civilek munkáját!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr13216904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó Éva 2007.11.03. 12:53:38

Én több éve vagyok egy civil szervezet elnöke és sajnos azt kell mondanom, hogy az együttműködésekkel a vezetők ajtajáig sem jutnak el a civilek. Hát ennyit a társadalmi felelősségvállalásról.

Szöllősi Gábor 2007.11.03. 12:57:18

Véleményem szerint ha van egy jó program, egy együttműködési lehetőség, akkor a cégek nem zárkóznak el előle. Persze ehhez az kell, hogy a cégnek is megérje és ne legyen vele túl sok munkája, mert akkor már nem éri meg ezzel a programmal foglalkozni!

Mert ugye egy ilyen együttműködési ajánlat nem egy A/4-es papír, vagy egy e-mail 20 mondata! Mert sajnos a civilek többségi ilyen és ehhez hasonló ajánlatokkal próbálkozik! Sok sikert a továbbiakban!

Erdélyi Norbert · http://www.arajanlatmarketing.com/blog 2007.11.12. 16:01:23

Fel kell vértezni a civileket marketingeszközökkel - Gábor nálad a labda.

Szöllősi Gábor 2007.11.17. 19:57:38

Kedves Norbi! Dolgozom az ügyön, hiszen jön az adóegyszázalék kampányidőszak! : ))