Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

3 tuti kérdés amerikából!

2008.01.03. 21:51 | dkny | Szólj hozzá!

Egy amerikai tanácsadó blog oldalán olvastam, hogy ő 3 egyszerű kérdés alapján dönti el, hogy kivel kíván együtt dolgozni!

Íme a 3 tuti kérdés amerikából:

- Mennyit kíván marketingre költeni?

- Mennyit szeretne ebből kihozni?

- És, mindezt mennyi idő alatt?

Ez a három kérdés tényleg lényegretörő, de azért azt sem árt elfelejteni, hogy a siker nagyban függ attól, hogy aki a marketinggel (vagy akár az értékeítséssel foglalkozik) mennyire ismeri az adott terméket, vagy szolgáltatást.

Ha Ön szembetalálkozik egy olyan tanácsadóval, aki csak a fenti 3 kérdést szegezi Önhöz, akkor azért csúsztasson oda neki egy mintát a termékből, vagy mutassa meg azt!

Sajnos a marketing nem működik az eladásra szánt "dolog" ismerete nélkül. Ha mégis, akkor csak egy tranzakciónk/vásárlásunk lesz, és nem folyamatos bevételünk. Pont ezért lehet sok helyen hallani, hogy az első vásárlás akár veszteséges is lehet a vállalkozások számára, mert a megélhetést a 2., 3., 4., stb. vásárlás biztosítja. -> Mindez csak akkor működik, ha jól felépített rendszerben működik a vállalkozásunk marketinje!

A mínuszos első vásárlásokról hamarosan lesz egy bejegyzés!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr100283826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.