Egy fővárosi szállodának próbáltuk meg átalakítani a DM kampányát, de K. Attila igazgató úr nem engedte (elnézést a személyeskedésért)!
Hogy miért?
Mert 10-15,-Forinttal kellett volna többet kifizetnie egy levélért!
Mindenki tudja, hogy a Magyar Posta kedvezményt ad akkor, ha a borítékon szerepel a DM felirat! Ez a legtöbb esetben nem kedvezményt jelent, hanem a kampányunk halálát, főleg ha (úgy mint az említett szálloda) cégvezetőknek és üzletembereknek küld ki levelet!
Hogy miért?
Mert ezek az emberek tudják, hogy mi a DM! Vagyis ha nem is pontosan, de azt biztosan. hogy eladni akarnak nekik valamit, így meg sem nézik és megy a kukába! A DM-nek nem egy tucat levélnek kell tűnnie, hanem egy személyes, egyedi levélnek! És ne akarjunk, fillérket megspórolni, ha azzal egy fillérrel sem lesz több a bevételünk!
Szöllősi Gábor
10-15,-Ft, amely a Direkt Mail halálát jelenti!
2007.08.06. 11:13 | dkny | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr89133394
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.