A mai napon ezt az e-mailt kaptam:
Szia Vanda!
Szia Vanda!
Küldd már el légyszi a számod, mert ellopták a telefonom, és nincs meg. Elküldöm az oldalt amit ígértem, tudod itt vásároltam magamnak a Gucci cipőt is. De más márkák is vannak fent, mint pl. D&G, Armani, Chanel….. Az oldal címe: www.partyruha.net Majd írj, és a számodat se felejtsd el.
Puszi: Bogi
Hogy mi ebben az érdekes? Pusztán az, hogy nem vagyok Vanda és Bogi nevű ismerősöm sincs! De ezen nem is lepődöm meg, hiszen ez egy álcázott eDM, vagy spam! Igen nagy a valószínűsége, hogy ezt rajtam kívül még nagyon sokan megkapták. (Hogy korrekt legyek ezt a bejegyzést elküldöm Boginak!)
Ezek az akciók azért működnek, mert alapesetben azt gondoljuk, hogy 2 ember privát életéből kapunk egy kis ízelítőt, és ha mondjuk valami nagyon jó dolgról írnak benne (mert írnak, és véletlenül egy link is van benne), akkor az felkelti/felkeltheti az érdeklődésünket. A jó dolgokról ugye mi sem szereténk lemaradni.
Az nem biztos, hogy nagy bevételük lesz ettől az akciótól, de az tuti, hogy nagy számban nézik majd meg az emberek az oldalukat!
Az ilyen forma marketing akciók teljes mértékben az emberi kíváncsiságra, és az érzelmekre épülnek! Sajnos 1%-os időszakban több alapítvány is hasonló levelekkel próbálkozik. Többet meg is őriztem és nagyon gondolkodom rajta, hogy a téma megérne egy bejegyzést ide. Na, de erről majd később.
Én így írtam volna ezt a levelet:
Szia!
Képzeld tegnap, amikor bulizni voltunk, akkor ellopták a mobilomat, azzal a Gucci táskával együtt, amelyet közösen rendeltünk a netről. Ma megyek veszek egy másik mobilt, meg kellene egy másik táska is. Segíts kérlek választani! D&G, Armani, vagy Chanel táskát szeretnék. Az oldal címe: www.partyruha.net
Puszi: Bogi
Szöllősi Gábor