10 perc beszélgetés után kiderült, hogy sajnos nincs olyan dolog, szolgáltatás a kínálatában, amely segítségével megtudná "hódítani" a piacot és így a 100.000,-Forint bizony kevésnek bizonyult. Sajnos sok kkv pénzzel próbálja a piacát megszerezni, pedig ezt így nem lehet, csak jó termékkel, jó szolgáltatással és jó stratégiával.
(Egy kis reklám: A szeptemberi Marketing EXPRESSZ-ben ennek az informatikai vállalkozásnak a marketingstratégiáját és annak felépítését mutatjuk be. Az indulás marketing költsége pedig nem 100.000,-Ft, hanem csak 40.000,-Forint! - Ha érdekli Önt egy új vállalkozás marketingstratégiája (a szerződésünknek köszönhetően ez nem minősül majd üzleti titoknak), akkor rendelje meg a Marketing EXPRESSZ marketing tanácsadó CD-t itt: www.marketingexpressz.shp.hu És, ha nem tetszik, akkor küldje vissza és mi visszafizetjük az árát!)
Az egyik blog hozzászólásom (egy másik szakmai oldalon) pont ehhez a témához passzol.
Röviden a lényeg:
...Akármilyen terméket, infóterméket, előfizetést, szolgáltatást, stb, találunk ki, annak a "csalijába" azt tegyük bele, hogy bizonyos problémákat (mert ha nem oldunk meg vele valamilyen problémát, akkor baj van) hogyan lehet orvosolni, megoldani! Ha kell tegyünk bele annyi dolgot, amennyit csak tudunk, de mindezt azzal a tudattal, hogy azt a mércét, csak mi tudjuk elérni! Persze ez a csali, itt még eldöntheti a vevő, hogy mást választ, de így nem fog olyat találni, aki minden problémáját, amelyet mi felsoroltunk - és ügyesen felvetettünk megtudna oldalni! Így nem tud mást választani, csak minket! Ha ezt a rendszert valaki egyszer kiépíti, akkor magasan túlpozicionálta magát a konkurenciával szemben! És ez így már bőven a siker felé vezető út!...
Hát, ennyi! Ez a siker titka! Természetesen reklámozni kell, de ha rajt-cél győzelmet szeretnénk, akkor tegyük olyanná a kínálatunkat, amellyel egyik konkurensünk sem rendelkezik!
Hát, ennyi! Ez a siker titka! Természetesen reklámozni kell, de ha rajt-cél győzelmet szeretnénk, akkor tegyük olyanná a kínálatunkat, amellyel egyik konkurensünk sem rendelkezik!
És ezzel azokat a vevőket is megszerezzük, akik szabadulni szeretnének az adott problémáktól! Legyen olyan a kínálatunk, hogy a vevő ne tudjon mást választani!
Nagyon fontos: Ez csak akkor fog működni, ha tényleg szinvonalas szolgáltatást nyújtunk, mert ha nem, akkor hamarabb csődbe mehetünk, mint ha a konkurensek vitték volna el a kenyerünket! A piacon, a vevők között nagyon gyorsan terjednek az információk.
Sok sikert!
Szöllősi Gábor