Nem akkor kell hirdetni, amikor éppen bejön egy üzletkötő és meggyőz minket, hanem akkor amikor a Marketingstratégiánk megkívánja.
Mert ugye mi történik a legtöbb kkv esetében?
Jön egy hirdetésszervező, és ajánl nekünk valami tutit. És sok esetben így hirdetnek a cégvezetők és nem egy átgondolt stratégia alapján költik el a marketing forintjaikat. Nagy probléma ha, nem mi tudjuk (vagy a marketinges kolléga), hogy mikor és mire szeretnénk költeni, hanem egy idegen.
Egy idegen dönti el, hogy merre menjen a marketingünk?
Ennek az az oka, hogy a legtöbb kkv nem rendelkezik még valami alap Marketing tervvel vagy stratégiával csak, csak élnek egyik napról a másikra. És ez nagyban meglátszódik, vagy meg fog látszódni a forgalmukon.
Szánjunk egy délelőttöt ennek a kidolgozására, és marketingezzünk a stratégiánknak megfelelően!
Szöllősi Gábor
Egy fontos marketing szabály
2007.09.02. 22:00 | dkny | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr67155860
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.