És, hogy miért nem?
Mert...
- olcsó
- és néhány perc alatt több felületen is megjelentethető a hirdetés. (És, ugyebár kit érdekel a hatékonyság, mert biztos nagyon fut a szekér!)
Ja, csak rajtuk kívül még másik száz vállalkozás vezetője, rosszabb esetben marketingese is ezt gondolja! (Ha egy marketinges kreativitása csak az apróhirdetésekig terjed, akkor Őt azonnal ki kell rúgni! - Bocs!) Ha nem sikerül lebeszélnem valakit erről a formáról, akkor azzal általában nem is dolgozom együtt, mert valószínű nem célja a hatékony marketingstratégia kidolgozása. És neki sem lenne túlságosan gazdaságos, ha apróhirdetéseket alakítanék át..... és azt számláznám ki!
Tehát mit lehet az aprókkal kezdeni?
Természetesen ezekre is vonatkoznak a reklámszövegírás szabályai, vagyis...
...keltsük fel az emberek figyelmét, hogy tovább olvassa a hirdetésünket!
...ajánljunk neki valami Tutit!!!
...írjuk le, hogy miért lesz jó neki a mi termékünk, vagy szolgáltatásunk (pl.: plusz kiadásokatól esik el, pénzt takaríthat meg, szebb, okosabb lesz, több időt tölthet a családjával...)
...és mondjuk meg neki, hogy mit kell mindehhez csinálnia!
De ha leírjuk, hogy…
Az xy csak egy hétig (vagy 7 napig) elérhető/kapható (x összegért), de ha Ön MOST telefonál (06-20/…), akkor félretesszük Önnek, vagy ha kéri, futárral kiszállíttatjuk!
Vagy…
X,-Ft értékű ajándékkal lepjük meg Önt, ha 5 napon belül eljön üzletünkbe és megveszi az xy-t. De telefonon is lefoglalhatja az xy-t és így az ajándékot is, félretesszük Önnek. Hívjon MOST minket: 06-20/…
De, apróhirdetésekből nem fog senki sem meggazdagodni!
Szöllősi Gábor