Egy amerikai tanácsadó blog oldalán olvastam, hogy ő 3 egyszerű kérdés alapján dönti el, hogy kivel kíván együtt dolgozni!
Íme a 3 tuti kérdés amerikából:
- Mennyit kíván marketingre költeni?
- Mennyit szeretne ebből kihozni?
- És, mindezt mennyi idő alatt?
Ez a három kérdés tényleg lényegretörő, de azért azt sem árt elfelejteni, hogy a siker nagyban függ attól, hogy aki a marketinggel (vagy akár az értékeítséssel foglalkozik) mennyire ismeri az adott terméket, vagy szolgáltatást.
Ha Ön szembetalálkozik egy olyan tanácsadóval, aki csak a fenti 3 kérdést szegezi Önhöz, akkor azért csúsztasson oda neki egy mintát a termékből, vagy mutassa meg azt!
Sajnos a marketing nem működik az eladásra szánt "dolog" ismerete nélkül. Ha mégis, akkor csak egy tranzakciónk/vásárlásunk lesz, és nem folyamatos bevételünk. Pont ezért lehet sok helyen hallani, hogy az első vásárlás akár veszteséges is lehet a vállalkozások számára, mert a megélhetést a 2., 3., 4., stb. vásárlás biztosítja. -> Mindez csak akkor működik, ha jól felépített rendszerben működik a vállalkozásunk marketinje!
A mínuszos első vásárlásokról hamarosan lesz egy bejegyzés!
Szöllősi Gábor