A Coca-Cola megcsúszott Spanyolországban a 2-literes üveg bevezetésével. Senki nem gondolt arra, hogy a spanyol háztartásokban csak kisebb hűtők vannak, amiben a 2-literes flakonok nem férnek el. Vagyis nem ismerték a piacukat! És ezt a hibát sok kis- és középvállat is elköveti, pedig nekik nem is kellene akkora tömeg igényeit megismerni!
Így ne csodálkozzunk azon, hogy 2-5 hónap után a legtöbb vállalkozás csődbe megy!
Kutassuk, kérdezősködjünk! Ez nem szégyen és nem ciki! Ciki az, ha a számlát nem tudjuk kifizetni! Tehát, akármit is csinálunk, tervezünk előtte nézzük meg, hogy kell-e az, az adott dolog!
Szöllősi Gábor
Ismerjük meg a piacunkat mielőtt...
2007.08.02. 23:04 | dkny | 2 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr98131159
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zolics · http://www.agloco.com/r/BBFB2328 2007.08.03. 22:15:13
A nagyok is tévedhetnek.
Dénes 2007.08.03. 22:36:43
Igen, tévedhetnek, de ekkorát?