Friss topikok

Marketing EXPRESSZ

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE! A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által. Studio-B Marketing Kft.

Linkblog

Bunkózós stratégia lenne a trend?

2007.08.13. 22:14 | dkny | 4 komment

Ahhoz már hozzászokhattunk, hogy az életben sokan a bunkó és tapló stílust alkalmazzák (sokan egyszerűen ilyenek és kész), de hogy most már a marketing szakmát is elérte ez a hullám, azt nem igazán értem! Ha kicsit megszeretne döbbenni, akkor látogassa meg az oldalt. Ja, és az oldalnak ez az egyik reklámszövege:

NE látogass el a www.internetmilliardos.hu weboldalra! NE szánj rá 10 percet az életedből! Menj el a lehetőség mellett! NE tanuld meg tőlem hogyan kell csinálni! Pedig Neked lenne fontos, különben nem keresgélnél itt a hirdetések közt. Én már piszok gazdag vagyok, bármit csinálsz... Nekem már sikerült. Majd mások megcsinálják amíg vársz... Ne légy gazdag! Maradj csóró!

Majd meglátjuk, hogy a végén ki marad a csóró, mert lehet, hogy az "internetmilliárdos" lesz a következő hajléktalan (már elnézést, hogy ilyet írok)!

Szöllősi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr2139320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vass József · http://www.online-ertekesites.hu 2007.08.13. 23:32:51

Késő...!

Egy próbát megér alapon online fizetéssel vettem egy példányt ebből az anyázós e-bookból, amit egyszeri átolvasás után gyanúsan ismerősnek tartottam.
Nem kutakodtam, inkább írtam gyorsan, hogy akkor élek a hatvan napos "moneyback" garanciával.
Ez volt pénteken, ma hétfő van, és meg kellett ismételnem a levelemet, de lehet hogy csak szabira mentek? :)
Kezd izgalmas lenni, de azért nem gondoltam volna, hogy egy webdesigner céget is képesek kockáztatni egy ilyen amcsi-hulladékért.

Üdv.
Egy Kekec Vevő

/a Gazdag Seggfej - így említi magát az "internetmilliárdosunk" - mintájára az aláírásomat hozzáigazítottam/

Anikó 2007.08.13. 23:38:08

Pedig milyen izgalmas lenne, ha tudnád, hogy ki írta az eredetit! Nem? Esetleg nem derült ki azóta? Vagy van aki megrendelte és tudja, hogy ez kinek a másolt anyaga? Ez engem nagyon érdekelne!

Vass József · http://www.online-ertekesites.hu 2007.08.14. 00:05:05

Az eredeti a richjerk.com -on található. Ha tudsz egy kicsit angolul, akkor összehasonlíthatod a két oldalt.

Egy kicsit azért helyreállítanám a kritizált oldal "renoméját".
Egy tipikus példája annak, hogy a másolásból is meg lehet élni, ha jól csinálják.
Persze milliárdos sosem lesz, és pont ezért a tükörfordítást is lazítani kellett volna, viszont nem kis munka lehetett lefordítani az anyagot, amely fordítás igen gördülékeny.

Nagy hiba viszont az, hogy a célcsoportot nem találják meg, illetve nem jól kommunikálják.

Az e-book tartalmának működőképességét nem kétlem, csak egészen más módszereket kerestem volna.

Nincs szó tehát átverésről.

Egyelőre még azt sem állítom, hogy a pénzvisszafizetési garanciához sem tartják magukat. Kivárok nyugalommal.

Olyan kicsi ez a magyar online értékesítési piac, hogy évekre visszavetné, ha tömegével jelennének meg elhibázottan pozicionált, és ezáltal félrevezetőnek tűnő weboldalak.

Vass József · http://online-ertekesites.hu/mutasd_meg_weblapod_ingyenes_weblapmustra 2007.08.14. 10:13:30

... és valóban nincs ok az izgalomra, reggelre itt a válasz:

"Tisztelt Vass József,

Az Ebook árát 9950 ft-ot 3 napon belül utaljuk a megadott számlára.
Köszönjük a türelmét."

Ez így van rendjén. Közösen viseljük a kockázatot, mert én kockáztattam először 10ezret, és ha Ők garanciát vállalnak, akkor ott is megvan a kockázata annak, hogy visszakérik. Ha vissza is adják akkor csak a online értékesítő kockáztat.
Én nem tartok a hazai internetes piacon komoly fellépéssel megjelenőktől.
süti beállítások módosítása