Sokszor próbáljuk a marketing költségvetésünket a nullához közeli állapotra hozni, mert ez csak kiadás. Természetesen ez hibás elgondolás, mert véleményem szerint a marketing az egyik legjobb befektetés. KKv-k esetében láttunk már arra példát, hogy 10 ezerből, hogyan lett 100 ezer, de azt is láthattuk, hogy hogyan kell 50 ezerből 1 milliót csinálni.
Egy közel 1 éve indult humorportál készítői úgy gondolták, hogy nulla forint marketing költségvetésből ismertetik meg portálukat az emberekkel. Ehhez nem tettek mást, mint egy e-mailbe kiválasztottak 10-15 db humoros, vicces képet (feliratozva), és beletettek egy tipikus küldd tovább, mert... tipusú üzenetet. Ezután ezt a levelet a munkatársak elküldték 5-5 ismerősüknek és beindult a folyamat!
Szöllősi Gábor
Ingyenreklám a viccportálnak
2007.08.22. 08:11 | dkny | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://kulturpress.blog.hu/api/trackback/id/tr14145741
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.